Stichting RHH: Reuver biedt Humanitaire Hulp, Reuver biedt de helpende hand.

Stichting RHH is erkend als ANBI.
Dit houdt in dat als belangstellenden via deze stichting financieel willen bijdragen aan de projecten die RHH steunt, zij deze bijdrage kunnen aftrekken van de belasting conform de daarvoor fiscaal geldende regels.
Interesse om u als donor aan te sluiten bij onze stichting? Neem dan contact op via onder vermeld mailadres of telefoonnummer.

Bent u bezig met een project dat aansluit bij de doelstellingen van RHH en heeft u behoefte aan financiële ondersteuning daarvoor, dan kunt u uw project voorleggen om na te gaan of dit in aanmerking zouden kunnen komen voor een financiele ondersteuning door de stichting RHH. Neem dan contact op via onderstaand mailadres of telefoonnummer.

Bent u geïnteresseerd in ons beleidsplan, klik dan op de download.

RHH beleidsplan 2023 2027 website 21nov22.pdf

Beloningsbeleid: in de statuten is opgenomen dat de bestuursleden hebben geen recht hebben  op een vergoeding, doch slechts recht hebben op een vergoeding van de eventueel gemaakt onkosten ten behoeve van de stichting.

Het RSIN nummer van de stichting is 857998183.